SAYSKYRACE

SAYSKYRACE er et nyt race-koncept med en masse onde bakkesprinter sammen med din bedste løbemakker - igen og igen. I løber for the high og med gentagne ups and downs igennem hele løbet.

Konceptet er simpelt, men brutalt. Et hold består af to løbere, som skal løbe den kuperede 1 km lange bane 8 gange - i ægte stafetform (4 gange pr. person). I skiftes til at sprinte op ad bakken og rundt i bowlen til I rammer skiftezonen, hvor jeres løbemakker står klar til at fortsætte stafetten.

Så gør dig klar til bakkesprinter d. 25. august, når vi overtager BaseCamp og afholder det allerførste SAYSKYRACE.

Pris: 150 kr pr. hold.
Deadline: 18. august eller indtil der er udsolgt.

    Du kan finde mere praktisk information om eventet og andet nice to know længere nede.

    For spørgsmål: support@saysky.dk

    TILMELD DIT TEAM HER (UDSOLGT)

    EVENT DETALJER

    • Stafetløb i hold af to personer
    • Afdelinger: mix / kvinder / mænd
    • 8 x 1 km omgange (4 omgange pr. person)
    • Tidsloft: 60 minutter
    • Heat 1: 18.00 - 19.00
    • Heat 2: 19.15 - 20.15
    • Max 50 hold pr. heat (mix / kvinder / mænd løber alle på samme tid)
    • I skiftes til at gennemføre banen, inden I giver stafetten videre i skiftezonen.
    • Banen er cirkulær og fører jer gennem snoede stier og kuperet terræn

    PRÆMIER

    Vinderen får det hele. Ingen andenplads. Ingen tredjepladser. I virkeligheden er præmien bare en formalitet, for løbet handler om at komme ud af sin komfortzone og møde nye udfordringer, samt have en fed oplevelse og nyde dagen med sin løbemakker og alle de andre hold.

    2 x 500kr SAYSKY gavekort til alle vinderhold
    Vi udlodder 2 x 500kr SAYSKY gavekort pr. vinderhold i hvert heat og hver afdeling (mix/kvinder/herrer). Gavekortene er gyldige indtil den 12. september 2021. Der vil være en super hurtig præmieoverrækkelse efter hvert heat

    SNACKS

    Vi bliver joined af Vitamin Well og Barebells, som sørger for en gratis drik og proteinbar til alle deltagere. Vi anbefaler stadig, at du også selv medbringer vand. 

    PRAKTISK INFORMATION

    • Hvornår: 25. august, 2021
    • Hvor: BaseCamp Lyngby, Skovbrynet 2, 2800 Kongens Lyngby
    • Vent engang? BaseCamp hvad? Hvis billederne og videoen ikke fangede din opmærksomhed, så Google det for at se mere om stedet.
    • Registrering: Du bedes registrere dit hold senest 15 minutter før heat start. Vi anbefaler også, at du møder op tidligere for at undgå forsinkelser og kødannelse.
    • Løbsbriefing: 5 minutter før løbets start i skiftezonen.
    • Toiletter/opbevaring af udstyr: Der er toiletter i bygningen, men der er ingen omklædnings- eller opbevaringsfaciliteter. Så pak fornuftigt og medbring vand. Du er velkommen til at opbevare dine ting i skiftezonen, hvor I kan holde øje med hinandens ting, mens den ene er afsted på ruten.
    • Sko: Det er ikke nødvendigt med trailsko, men vær forsigtig på stykket som går nedad, da der kan ligge løst grus.
    • Musik: Vi tillader ikke hovedtelefoner under løbet, da vi har brug for, at du er fuldt opmærksom på dine omgivelser. Der vil også være masser af musik fra højttalerne i skiftezonen.
    • Opvarmning: Banen er tilgængelig under hele løbet, så du er velkommen til at bruge den til opvarmning eller bare til at se dig omkring og nyde udsigten. Men vær opmærksom på andre løbere og tilskuere, da banen ikke er lukket af til løbet.
    • Transport: Der er betalingsparkering onsite, samt GreenMobility og DriveNow hotspots. Du kan også lede efter gratis parkeringspladser rundt omkring i området (respekter venligst de lokale parkeringsregler). Alternativt kan du hoppe på cyklen og varme benene op på vejen eller ankomme via det offentlige (Sorgenfri St. lige ved siden af stedet).

    RETNINGSLINJER FOR COVID-19

    Der vil aldrig være mere end 50 personer på samme sted under løbet, så vi ligger langt under grænsen for antallet af mennesker, der kan samles udenfor ved en offentlig sportsbegivenhed. Ellers henvises til de generelle retningslinjer her.

    PROMOTION MATERIALE

    Vi kommer til at skyde både billeder og film til eventet, hvoraf noget vil blive brugt til fremtidigt promotion materiale. Hvis du ikke ønsker at fremgå i dette, så hiver du bare fat i os. Du er selvfølgelig meget velkommen til at dele billeder og film efterfølgende.