SAYSKY Jobmulighed: Finance Manager

SAYSKY Jobmulighed: Finance Manager

Engageret Finance Manager med passion for tal, data og vækst

Er du god til økonomistyring og værdsætter at levere gennemarbejdede analyser og rapporter? Er du bomstærk til tal, elsker orden og sætter en ære i at ”tingene stemmer”? 

Trives du i en selvstændig rolle og vil du finde det spændende at kunne være med til at bidrage til fundamentet for SAYSKY’s vækstmuligheder? Så kan denne rolle meget vel være som skabt til dig. 

Hos SAYSKY befinder vi os i en vækstfase og den rejse er langt fra ovre. Dette jobopslag inviterer dig til at blive en nøglespiller i vores stræben efter, at forsætte eventyret længere ud i verden.

Din stærke forretningsforståelse og erfaring med både de daglige essentielle gøremål samt komplekse opgaver på tværs af flere selskaber (DK, UK, US) vil skinne igennem, når du sikkert håndterer vores økonomistyring.

Vi søger ikke bare en person til at besætte en stilling – vi leder efter en personlighed, der forstår, at tal fortæller en historie. Som forstår hvor vigtig forståelsen af tallene er for virksomhedens overlevelse på lang sigt. Økonomistyring og data-indsigt er grobund for de gode beslutninger. Du kommer til skulle tænke selvstændigt i en hverdag hvor du har det fulde ansvar for det daglige bogholderi, økonomistyring og rapportering. En hverdag hvor det hele godt kan gå lidt hurtigt, men hvor tingene stadig skal være i orden.

Din evne til at udarbejde nøjagtige analyser og rapporter, samt kunne omsætte dem sammen med virksomhedens ledelse, til konkrete forretningsinitiativer vil gøre dig til en værdifuld holdspiller samt betroet sparringspartner.

Du vil have kontakt med alle de forskellige teams i organisationen, således skal du formå at skabe et tæt og tillidsfuldt samarbejde med resten af organisationen.
Med dit proaktive og økonomiske-drive vil du aktivt identificere områder til forbedring, og give indsigt til beslutningsgrundlag for at bestemme hvilke vækstområder virksomheden skal fokusere på.  

Arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for daglig bogføring, økonomistyring og rapportering
  • Afstemning af webshops samt bank
  • Håndtering af Intercompany-transaktioner
  • Forberede og indsende moms, afgifter, One Stop Shop og lignende
  • Håndtere lønudbetalinger, timelønninger og mindre HR-relaterede opgaver
  • Udforme analyser og rapporter til ledelsen
  • Overvåge budgetoverholdelse

Mulige fremtidige udviklingsmuligheder:

  • Deltage i systemudvikling, herunder optimering, digitalisering og automatisering af interne administrative processer
  • Identificere og implementere udviklingsinitiativer baseret på dataindsigter
  • Udarbejde budgetter, forecasts og KPI-målinger
  • Udvidelse af økonomiteamet

Kvalifikationer:

  • Relevant uddannelsesbaggrund som f.eks. HD eller Cand.merc. inden for økonomistyring eller lignende
  • 3-5 års relevant erhvervserfaring i en lignende rolle
  • Erfaring med at håndtere alle aspekter af bogføring og økonomistyring, herunder samarbejde med virksomhedsledelse og revisorer
  • Stærke finansielle og analytiske færdigheder samt en passion for tal og økonomistyring
  • Interesse for IT og erfaring med Dynamics 365 Business Central
  • Brancheindsigt, herunder kendskab til IT-forretningssystemet SPY, er en fordel
  • Behersker dansk og engelsk i både skrift og tale

Vores forventninger til dig:

Din rejse hos SAYSKY handler om mere end blot tal. Du bliver en central rolle for at sikre viden og økonomisk vækst fremad. Du vil blive en betroet medarbejder for virksomhedens ledelse og på sigt med mulighed for at være med til at forme vores økonomiske strategi. Det stiller sine naturlige forventninger til at du er en dygtig og ambitiøs person med beviselig track record. Derudover er vores forventninger at du:

  • Skal kunne bidrage positivt og samarbejde tæt med resten af organisationen
  • Kan levere arbejde af høj kvalitet med nøjagtighed og detaljer for øje
  • Er struktureret og god til både overblik og detaljer
  • Har evner og lyst til at understøtte løbende digitalisering og optimering
  • Tager selv fat og sikrer overholdelse af deadlines, også når det går rigtig stærkt
  • Vil fremad – præcis som teamet og de kunder vi servicerer

Hvad vi kan tilbyde:

  • At blive en del af en ambitiøs vækstvirksomhed, der er en af de førende aktører i den globale niche-løbeindustri
  • En flad organisation med sporty ånd, hvor en positiv indstilling og passion driver os frem
  • Hovedkvarter i København, Østerbro, bekvemt tæt på metro, tog og busser
  • Konkurrencedygtig løn baseret på kvalifikationer, med pension og sundhedsforsikring
  • State-of-the-art fitnessfaciliteter med omklædningsrum og brusebade
  • Personalegoder (herunder diverse solide rabataftaler), herunder rabatter til venner og familie
  • Frugt og god kaffe

Hos os vil du indgå i et team af ligesindede individer, der tror på, at enhver udfordring er en mulighed, og at enhver målstreg blot er begyndelsen. Hvis du drives af innovation, inspireres af fremskridt og motiveres af løbets spænding, så hører du til hos SAYSKY.

Hvis du er klar til at blive en del af et dynamisk team og gøre en reel forskel, så ansøg nu.

Send venligst din ansøgning og CV til Lars C. Pedersen på job@saysky.dk med emnelinjen "Finance Manager".


Har du spørgsmål, er du velkommen til at bruge samme e-mail-adresse.
Ansøgningsfrist: 15. September. Vi kalder til samtaler løbende.
Startdato: Gerne 1. oktober – dog senest 1. november.
Bemærk, at denne stilling er placeret i København. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Dette er SAYSKY

SAYSKY er et moderne og internationalt orienteret løbebrand. Vi har været på en utrolig og konstant vækstrejse siden vores grundlæggelse i 2013. Vores tempo er stadig højt, og vi er dybt engageret i at levere kvalitets-løbetøj af høj ydeevne til vores 200 forhandlere over hele verden samt til vores kunder på vores B2C-platform. Vi har en ægte forbindelse til vores verdensomspændende løbefællesskab, og vi stræber altid efter at udfordre normerne og fremme løbesporten gennem vores produkt designs, markedsføringsaktiviteter og samarbejder over hele verden. Vores organisation består i øjeblikket af 18 passionerede medarbejdere, der deler en optimistisk og ambitiøs tankegang. Stemningen på kontoret er afslappet, og vi værdsætter fællesskabet, hvor frokosten altid nydes sammen, og vi løber ofte sociale ture sammen. Vi er netop flyttet til en ny og spændende kontorplads - klar til at rumme vores fremtidige vækst. Det nye hovedkontor ligger på Østerbro (Århusgade) og er udstyret med fitnessfaciliteter, herunder løbebånd, omklædningsrum og brusebade - for at støtte vores naturlige interesse for en aktiv livsstil.