saysky

SAYSKY Jobmulighed: E-Commerce Manager

Velkommen til SAYSKY

Brænder du for at arbejde med e-commerce, og falder det dig naturligt at analysere, udfordre og optimere på digitale løsninger? Hvis du samtidig også tanker energi på de daglige løbeture – så er denne stilling, som skabt til dig.

SAYSKY er under udvikling fra et lokalt Københavner-brand til et af verdens førende niche running brands med et globalt reach og community – og det er hér, at du kommer ind i billedet. Vi har fart på, og der er brug for flere hurtige ben i marketingafdelingen, så vi kan holde det gode pace kørende og sammen løfte SAYSKY til det næste niveau.

Jobbeskrivelse

SAYSKY har været digital-first, siden vi først satte i løb tilbage i 2013. Vi opererer nu på et globalt niveau, hvor vores egen webshop er det største omdrejningspunkt i forretningen – med adskillige hjemmesider, programmer, integrationer og kommunikation på tværs af mange platforme og lande.

Vi har brug for en erfaren e-commerce manager, som kommer med flere års best practice i træningstasken – og som kan være ansvarlig for at opsøge og lede digitale projekter i tæt samarbejde med firmaets Head of Marketing.

Den ideelle kandidat kommer med en bred vifte af digitale kompetencer og med fuld forståelse for alle online touch-points, fra hjemmeside til annoncering, SEO og e-mail, samt hvordan der analyseres, afrapporteres og optimeres på disse.

Arbejdsopgaverne

  • Ansvarlig for implementeringen af den overordnede digitale strategi på tværs af alle hjemmesider og kommunikationsplatforme.
  • Splittest og optimering af nuværende digitale løsninger.
  • Researche og opsøge nye digitale løsninger.
  • Fastsætte og måle på alle digitale KPI’er.
  • Ugentlig og månedlig afrapportering.
  • Koordinere samarbejdet med resten af marketing-teamet i forbindelse med content til hjemmeside, annoncer og nyhedsbreve – i overensstemmelse med kommunikationsplanen.
  • Daglig praktisk drift af hjemmesiderne, samt ansvarlig for at løse tekniske problemer.
  • Udføre projekter i samarbejde med vores eksterne digitale bureauer (webudvikling, Google Ads/SEO).
  • Særlig fokus på og daglig håndtering af Facebook Ads og e-mail (Klaviyo), som håndteres in-house. 

Din personlighed, erfaring og attitude

  • Minimum 3-4 års erfaring fra en lignende stilling i mode- eller sportsbranchen, med beviselige resultater.
  • Du kan hit the ground running og tage fuldt ejerskab på din stilling allerede fra start af.
  • Forståelse for omni-channel processer og hvordan man får mest mulig værdi ud af disse.
  • Kommer med et analytisk og kritisk sind, samt god forståelse for digitale KPI’er.
  • Stærke kommunikative egenskaber – både på skrift og i tale, samt på dansk og engelsk.
  • Gerne praktisk erfaring med vores primære tech stack: Shopify, Klaviyo, FB Business Manager og Spy retail systems. Dog er listen meget længere – og du vil få berøringsflade med mange programmer og områder.
  • Du er proaktiv, nysgerrig og opsøgende og finder inspiration i både det faglige og sportslige felt.
  • Fungerer helt naturligt som en del af et team og er god i samarbejde med eksterne partnere.
  • Bundsolid arbejdsmoral som trives godt i et meget dynamisk og fast-paced arbejdsmiljø.
  • Du har et mindset som er både kommercielt og konkurrencepræget, samt at du kommer med en beviselig høj arbejdsmoral.
  • Stor indsigt i SAYSKY som brand, samt vores kerneværdier og det marked vi befinder os på.
  • Udover at være digital nørd, så er sport, og forhåbentlig også løb – din helt store passion.

Er vi et match?

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så snør løbeskoene og få sendt din ansøgning afsted. Deadline for ansøgninger er d. 5. januar.

Din ansøgning og CV skal sendes til SAYSKY’s Head of Marketing, Nicklas Fenger: job@saysky.dk – i emnefeltet skriver du ”E-commerce Manager”. Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at benytte samme e-mail.

Vær opmærksom på, at stillingen er i København. Der gives løn efter kvalifikationer.

Vi glæder os til at høre fra dig!