SAYSKY Jobmulighed: Administrative Sales Coordinator

SAYSKY Jobmulighed: Administrative Sales Coordinator

Er salg og service der hvor du færdes hjemmevandt? Gør din naturlige flair for struktur og detaljer, at du befinder dig godt i den administrative del af en organisation? Er løb din sport nummer ét og synes du, at det er spændende at holde sig opdateret i løbesporten og -industrien? Så kan denne stilling meget vel være et ønskejob for dig.

Vi er på en ambitiøs rejse med stor vækstfokus, hvorfor vi søger en dygtig og erfaren Administrative Sales Coordinator, til at hjælpe med udbredelsen af SAYSKY i de bedste specialiserede løbebutikker rundt om i verden – samtidig med at vi skal videreudvikle og servicere de butikker som allerede har tilvalgt vores brand.

Vi er gået fra at være en start-up-virksomhed til at være en ’early stage’ vækst-virksomhed hvilket betyder, at vores virksomhed som organisation er under konstant udvikling. Du skal trives i et meget dynamisk miljø, som ofte er hverdagen her på kontoret – det kræver både engagement og dedikation i forhold til opgaver og den periodiske arbejdsbyrde.

Din struktur og erfaring fra lignende job, krydret med din konkurrencementalitet, vil gøre at du synes det er spændende at være med til at videreudvikle SAYSKY. Samtidig bliver du motiveret af at se, at du kan gøre en forskel.

JOBBESKRIVELSE

Du vil overordnet have ansvar for salgsadministrationen og B2B kundeservice på tværs af vores markeder - men jobbet er generelt administrativt alsidigt. Der vil være daglige, selvstændige, administrative og salgsrelaterede opgaver (som også ville kunne udvikles og forfines). Der vil være tal som skal rapporteres internt og information som skal kommunikeres eksternt. 

Du vil arbejde tæt sammen med vores Global Retail Sales Manager, men alsidigheden i jobbet gør, at du vil have kontakt med alle virksomhedens afdelinger fra design til marketing og lager.

Du skal mestre- og have det godt med mange bolde i luften, alt imens du evner at holde fokus, samt sætte prioritering på dine opgaver. I det daglige vil du bl.a. beskæftige dig med nedenstående:

ARBEJDSOPGAVERNE

  • Administrativ support til sælgerne
  • Koordinering mellem logistik-, indkøb- og salgsafdelingen
  • Håndtering af ordrebehandling, fakturering og kreditering
  • Håndtering og opdatering af ERP-system
  • Følge op på forsendelser samt ordre- og lagersituation
  • Generel B2B kundeservice herunder håndtering af forespørgsler omhandlende ordrer, styles, kollektioner, leveringer, reklamationer m.m.
  • B2B kommunikation herunder nyhedsbreve og produktinformation
  • Planlægning og opsætning af produkt merchandising guides
  • Salgsstatistik- og analyse
  • Holde styr på photosamples og salesman samples
  • Daglige ad hoc opgaver

DIN PERSONLIGHED, ERFARING OG ATTITUDE

  • Du er struktureret, detalje-orienteret og udpræget serviceminded.
  • Du er administrativ stærk med veludviklet ordenssans og blik for detaljer.
  • Du har forretnings-, tal- og sammenhængs-forståelse.
  • Du formulerer dig tydeligt i både skrift og tale på engelsk og dansk – tysk vil være et plus.
  • Du er jordnær og supporterer gerne med de små ting som får hverdagen til at glide i en lille organisation.
  • Erfaring fra tøj- eller sports-branchen i en lignende stilling.
  • Du har erfaring med SPY, Microsoft 365 eller lignende ERP-system.
  • Du har et godt kendskab til Excel.
  • Du har en bundsolid arbejdsmoral som trives godt i et meget dynamisk og fast-paced arbejdsmiljø, hvor der ofte er flere bolde i luften.
  • Løbesporten interesserer dig og du løber gerne flere gange om ugen (tempo er underordnet).

ER VI ET MATCH?

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så snør løbeskoene og få sendt din ansøgning afsted. Deadline for ansøgninger er d. 31. januar, men vi kalder også til samtaler løbende. Tiltrædelse er snarest muligt.

Din ansøgning og CV skal sendes til SAYSKY’s CEO, Lars C. Pedersenjob@saysky.dk – i emnefeltet skriver du ”Administrative Sales Coordinator”. Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at benytte samme e-mail.

Vær opmærksom på, at stillingen er i København.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG!